Розсошанська громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Видача витягу з реєстру територіальної громади

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням сільського голови

від 04.12.2024 № 235

 

(на підставі Наказу Державної міграційної служби України від 19.01.2024 № 17)

 

Сільський голова


 

__________________ Василь ДЯЧОК


 


 


 


 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Видача витягу з реєстру територіальної громади

 

Розсошанська сільська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та /або центра надання адміністративних послуг)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

1

Місце знаходження:

 

29018 Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Кам’янецька,122/2

2

Режим роботи

 

 

 

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 8.3017.15

Перерва з 12.30 – 13.00

П’ятниця з 8.30 – 16.00

Субота, неділя - вихідні

3

Телефон, адреса електронної пошти, веб- сайт

Тел. + тел.+30382-67-44-22

e-mail: rozsosha@rozsoshanska-gromada.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»

Закон України «Про військовий обов'язок і військову службу»

Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад».

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1113 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»

6

Акти центральних органів виконавчої

влади України

Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за № 1241/29371

Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за № 77/31529

 

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративних послуг

8

Підстава для

отримання адміністративної

послуги

 

Подання зави:

  • особою, яка декларує або реєструє місце проживання (перебування);

  • власником (співвласником) житла;

  • представниками, законними представниками особи або власника (співвласника) житла;

  • уповноваженою особою з управління (утримання) гуртожитку, що належить до сфери управління підприємства, установ, організацій незалежно від форми власності;

  • іпотекодержатилем або довірчим власником.

 

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та умови отримання адміністративної

послуги

 

Для отримання витягу з реєстру територіальної громади під час особистого відвідування органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг подається:

 

  • заява особи;

  • паспортний документ особи (паспорт громадянина України тимчасове посвідчення громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідка біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) або довідка про звернення за захистом в Україні ( пред’являється для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг).

 

 

Іноземці, особи без громадянства разом із посвідкою на постійне проживання або посвідкою на тимчасове проживання, додатково подають паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства або рішення про визнання особою без громадянства, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує політику у сфері реєстрації фізичних осіб та засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними.

 

У разі звернення законним представником (представником) додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження.

У разі звернення власником житла додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло.

 

 

10

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява подається суб’єктом звернення в один із таких способів:

  • в електронній формі – засобами Єдиного державного веб – порталу електронних послуг після проходження електронної ідентифікації та автентифікації;

  • у паперовій формі - під час особистого відвідування органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг (заява формується посадовою особою органу реєстрації з використанням відповідних програмно – технічних засобів та відтворюється у паперовій формі).

 

11

Платність надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безоплатною.

 

12

Строк надання адміністративної послуги

У день звернення.

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Заявник не подав або подав не у повному обсязі необхідні документи.

У поданих заявником документах або відомостях містяться недостовірні відомості.

 

14

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з реєстру територіальної громади або відмова у видачі витягу з реєстру територіальної громади.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Отримання витягу з реєстру територіальної громади у органі реєстрації або центрі надання адміністративних послуг.

Формування витягу з реєстру територіальної громади засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

 

16

Примітка

Витяги з реєстру територіальної громади, отриманні в електронній формі, мають однакову юридичну силу.

 

За зверненнями особи, законного представника (представника) витяг із реєстру територіальної громади також може містити інформацію про попередні періоди задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно – територіальній одиниці за місцем звернення особи.

 

Перевірка витягу проводиться за допомогою електронних пристроїв шляхом зчитування унікального електронного ідентифікатора (QR - коду),який забезпечує отримання даних із відомчої інформаційної системи ДМС через єдину інформаційну систему МВС.

 

 

 

Сільський голова                                                                                        Василь ДЯЧОК

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь